Kliar i ansiktet!

Varför fortsätter jag att äta choklad fast jag inte tål det?
Choklad är.... Oemotståndligt!

På helgerna då är jag fast bestämd att lägga bloggen åt sidan, kanske att det kommer söndagsinlägg.
Men på helgen vill jag BARA vara med familjen.

Fredag träffade ju Tony som sagt, sen på kvällen åkte jag till Ida. Vi åt chips, glass och godis samtidigt som vi kolla på Idol. Jättemysigt faktiskt. Synd bara att tiden bara rusar iväg när man har roligt.
Igår hade vi det bara mysigt, storhandlade ( mindre mysigt) åt god mat och på kvällen kolla vi på film.
Tror inte jag har nämt dethär i bloggen tidigare men Leon börjar krypa snart!





Tidigare så förstod han ju inte riktigt hur han skulle göra när han låg på mage, så han hade både armar och ben rätt ut i vädret. Men nu har han lärt sig att inta krypställning, dvs sträckta armar och knäna upp.

Han tar sig lite framåt, men mest bakåt haha!
Lilla älsklingen, jag blir mer o mer stolt över honom för varje dag som går.

Idag har jag varit så otroligt trött. Jag har knappt sovit nu på 2 nätter för att jag haft sån värk i nacken.
Och igår fick jag ont i huvudet samtidigt också. Så jag somna vid halv 4 inatt och vakna en gång i timmen tills jag gick upp vid 8.

Men älskling lät mig sova lite nu på em. Så snart ska vi ta oss en promenad. Jättekallt ute idag, men det är mysigt det med. Ska nog gå o titta lite i affärerna.





Jonzi spelar tvspel och självklart ska Leon vara med. Ser så gullit ut haha.
Ha en bra fortsatt helg!



Kommentarer
Postat av: bella

Jasså! Mina har hållt i sig, de fick ligga i vatten över natten. Men dom sa att efter några veckor måste man "vattna" dom igen :P Skulle hålla i något år!

2010-11-07 @ 17:55:59
URL: http://bella.nu
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

så söt han är! Liknar min dotter lite. Hihi! :) Såg att han va född den 15e april, min är född 14e :D Roligt!

2010-11-07 @ 20:23:57
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: båda är ju rosa, men jag antar att du menar det mörkare av dem ;) jaså, var färgen annorlunda menar du eller?

2010-11-07 @ 23:54:06
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0