Mormor på besök

Idag har mamma varit här på besök. Mycket trevligt! Hon kom på fm.





Mormor Ann och Leon leker. Det tycker Leon är roligt.
När Leon sovit en stund gick vi ut på stan lite.





Mormor ( min mamma) är allt bra på och skämma bort sitt barnbarn. Även fast jag sa " Men mamma, det behövs inte" 100 ggr så skulle hon ändå köpa´t. haha. Vi tackar och bockar.
Superfina kläder och lampor eller hur! Adventsljussstaken den blåa, fick Leon till hans rum. Mormor tyckte han skulle ha den.

Jag blev ju också bortskämd, julstjärna. Ska ha båda i tvrummet. Sen bjöd hon mig på en fika och trisslott. Dock så var det ingen vinst :( Hon lyckades smuggla ner en påse juleskum i min påse som hon hade köpt.
Mamma, du är för underbar!

Sen gick vi med mamma till bussen :( Hej då mormor! Ses snart igen!
Vem vet vad som sker till helgen.

Sen var det bara för oss att gå hem och laga mat.
Ungstekt falukorv med potatismos blev det idag. Och veg.mat till mig såklart.

Nä nu ska Leon sova en stund.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Naw, va snällt av mamma/mormor ;D

2010-11-08 @ 19:19:01
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Ja det är fantastiskt att va mamma och se ens barns framsteg och få (och ge) all kärlek :) Underbara unge. Har jag iaf :) Antar du har det med. Hihi!

2010-11-08 @ 19:44:20
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0