myskväll

tänkte uppdatera en sista gång för dagen.
Jag och Alexander fick för oss att vi skulle åka och hälsa på Leons farmor lite.

Så vi drog oss tid en sväng, först skulle vi spela lite monopol city? Mitt i allt så blev vi hungriga så vi åkte och köpte pizza . Så Hela gänget satt och käka pizza medans Leon satt och lekte haha.
Det var jättemysigt, monopolet la vi ner, så det fick bli Wii för grabbarna istället. Hampus och Alexander spela medans vi satt och titta på.

Sen åkte vi hem, jag kolla på Teen mom och på Ensam mamma söker. Favoprogram! hihi.
Blir så arg när jag kollar på Teen mom ibland. :/

Jaja, de va bara det. Imorn är det måndag o en ny vecka igen. Veckan då älskling återgår till jobbet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0