Seeeg dag

Åh vilken grå dag det är idag.
Nästan alla persiennerna är nerdagna, så trött fast jag sovit länge inatt.
Leon tycker de är tråkigt när de är mörkt i lägenheten de märks, men har dem aldrig nerdragna annars så han får nöja sig med det idag.

I tisdagskväll åkte jag och Leon till mina föräldrar och sov där.
Igår bakade vi hela dagen lång! 5 olika kakor, kärleksmumms, hallongrottor, snicker, nougatkakor och muffins.
Gott! Leon njöt av att vara i mormor och morfars sällskap, så kul ute i skogen!
Han klappa både hästar och hundar haha.

Sen åkte vi hem igår, kom hem strax innan 4. Oj va vi hade saknat pappa Alexander! Så de va skönt att komma hem, bakningen uppskattades också.



haha åh, barnslig han är. Alexande gör bara en massa pruttljud hela tiden. Men kolla efter 25 sek så ser ni när Leon "försöker" krypa :)

Nu ska vi snart laga mat.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det lät som att ni hade haft det väldigt mysigt hos din mor och far :)

2010-11-18 @ 15:27:49
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Äsch, det är ju skönt att göra det i god tid så att man slipper stressa vid julen. När det väl blir jul så vill man ju mysa och ta det lite lugnt :)

2010-11-18 @ 15:40:14
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: klart det kan misstolkas men det kan väl allt i stort sett? jag läser saker ibland som jag kanske tar illa upp av men som kanske inte alls var riktat till mig eller ens taskigt menat även om det lät så. jag har ju fortfarande rätt att skriva vad jag vill så länge jag inte hänger ut folk och tar till personangrepp och det gör jag inte. men jag ska förklara sen på msn, okej? jag är snart hemma.

2010-11-18 @ 16:50:20
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Nu är din fina bild uppe på min blogg :)

2010-11-18 @ 20:34:56
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Anna

2010-11-18 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0