The children are our future

Kan inte sova, vill inte sova, orkar inte sova.
Så varför inte blogga medans man hör familjen sova gott?

Älskling har somnat i soffan, snarkandes... Leon sover sött i sin säng och Virus sover han med.
Alltid jag som är vaken haha. Funderar tillomed på o plocka undan så jag slipper de imorn.

Ikväll har vi kollat på Idol och haft det mysigt.



Jag och mina älskare Ben & Jerry! Jag älskar er! haha <3
Kan inte få nog av den glassen. När man väl smakat en gång så är man fast.

Förresten, Leon har sovit jättebra de senaste dagarna.
Somnat innan 8 varje kväll och sovit till åtminstonde 9 varje morgon???
Sovmorgon säger jag inte nej till!



Tidigare idag så somna både han och jag i sängen. På bilden ser ni hans små tåavtryck på mitt ben haha.
Dock så saknas ju lilltån. Så gulligt! IGNORERA mina håriga ben (A)

Annars så har det inte hänt så mkt idag.
Drog ner till stan och shoppa lite i väntan på Jouline, tyvärr så hann vi aldrig träffas.
Visar imorn vad jag shoppat!

Sen åkte hela familjen och handla lite. SÅ så har min dag sett ut.
Vi planerar en liten shoppingresa för nästa vecka också. Vart ska vi åka?
stockholm? Linköping? jönkping? norrköping? Vi har ingen aning haha.
Sånt som märks.

Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: tack! :) jag vill också flytta, haha. men det vill jag alltid typ ;D logga in på msn om du vill snacka för mina partners sover också x)

2010-11-13 @ 00:28:04
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Sandra "LyxMamman"

Oooo ja, den turen med skor tycks jag alltid ha :(. Kul att man måste köpa typ 3 par vinterskor för att klara sig genom säsongen.

2010-11-13 @ 09:11:18
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0