ZzzzZZzz

Oj va tidigt jag somna igår! Klockan var nog 23 tror jag? Det var skönt, så nu är jag ganska utvilad iaf.
Jag tänkte ta en morgonpromenad idag men vet inte om motivationen finns där?

Leon har bara varit på bra humör hela morgonen <3
Nu ammar jag inte lika mycket, om dagarna ingenting. Men på morgonen en gång kanske sen på kvällen.
Brösten är fyllda och gör SKITONT!

Aja. Vad ska man göra idag då? Min mamma skulle ju egentligen ha kommit men det blev inte så.
Så ska försöka göra nått annat. Imorn ska vi till Öppna förskolan likaså på torsdag.
På torsdag ska vi träffa Malin också.





Mitt hjärtegull igår. Han börjar faktiskt verkligen försöka krypa nu! Han börjar få in rätta snitsen med benen.
Så ja förhoppningsvis så kommer han snart att lära sig.

Nä fasen. Nu måste jag göra nått!


Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, kan tänka mig att det gör skitont när man börjar trappa ned ordentligt på amningen. :( men han blir inte kinkig eller så, och vill ha bröstet om dagarna? ELliot vägrar ju fortfarande äta den mesta maten och vill mest ammas :/



Jaa, vi satte Elliot i dagiskö redan i våras eftersom köerna är såå långa här i Sthlm :/ men man hopppas vi får nåt OK iaf. Hade tänkt att han ska börja till nästa höst, men känns lite overkligt nu :P

2010-11-02 @ 10:55:19
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0