cupcake time!

Precis gett Leon gröt, så nu ska jag låta gröten smälta lite i hans mage innan han får sitt bad.
Han sitter här brevid och gör "bubblor" med munnen, underbart. Jonzi rengör akvariet som är asskitit (enligt honom)

Idag har jag haft så jäkla tråkigt. Har varit inne i 3 dagar nu och bara varit ute korta stunder. Jag VILL UT, fika, gå på stan, träffa vänner och gå till öppna förskolan med Leon!

Så jag bestämde mig för att ta en promenad med Leon medans Jonzi låg hemma i sängen.
Jag och Leon gick till Karlssons för jag skulle köpa muffinsformar...

Som vanligt så hittar jag en massa annat...



Julpynt! En löpare till köksbordet (GLITTRIG! :D ) , dörrmatta, och 2 små dukar.
Älskar ju julen så!

Sen gick vi till Coop och handla lite saker till bakandet!
Jag gav mig på att göra cupcakes igen eftersom förra gången blev ett sånt misslyckande!



Denhär gången kolla jag runt på nya recept och det blev mycket bättre!







Vad tycker ni? Tycker det är dåligt med kommentarer så skriv på nu! :D

Frostingen blev rosa och choklad denna gång, helt ok. Men man blir ju "le" ganska snabbt.
Står fortfarande en kvar i köket.

Nu ska jag bada Leon ponken!


Kommentarer
Postat av: Anna

Rackarns, jag som vill shoppa på gina oxå, men det finns då inte mkt affärer i vimmerby :)



Vi äger honom inte på nått papper eller så,men han bor här, vi ska se hur allt funkar sen med bebis o så =)

2010-10-26 @ 22:13:40
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nämen, tackar :D Ska nog fixa det :) Kul med något nytt också.

Goda dina cupcakes såg ut :3

2010-10-26 @ 23:28:40
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

:) Ja det är ju det! Najs med lite variation :D

2010-10-26 @ 23:43:25
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0