fotbollsstjärna

Usch idag är det inte en bra dag. Kännt mig hängig hela dagen och vill inget annat än att bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Men nu går inte det ( tack och lov!) för jag har en liten kille som tar all uppmärksamhet hehe.

Ont i huvudet fortfarande, varför kan det inte bli bättre? Skönt att jag snart ska kolla upp det iaf.
Nä på tal om annat ( orkar inte skriva mer tråkiga saker ) så jag jag precis fått i mig och plutten lunch.
Jag åt resterna från gårdagens middag och Leon fick Kalops igen.

Halsbrännan från helvetet börjar iaf försvinna det är ju ett plus!
Har haft halsbränna i 4 dagar nu haha, inget hjälper.

Veckans planering hitills:
Tisdag: Kanske träffa Minna om hon har tid.
Onsdag: Bvc för 6 månader/läkarkontroll. Blir nog ÖF också.
Torsdag: Vad var de då ja? haha glömt.
Fredag: Vårdcentralen för min del, ska kolla huvudvärken.
Sen åker vi antagligen hem till mina föräldrar och sover där.
Lördag: ULLARED! Hämta knatten sen åka hem.
Söndag: Fridag, packa upp från ullaredshoppingen.

Så ser veckan ut hitills som sagt. Ändringar lär det ju bli som vanligt.







Haha blivande fotbollstjärna?
Totalt glömt bort att vi köpte de kläderna ett tag innan Leon föddes haha. Igår fick han testa dem för första gången :)

Blöjbyte ciao!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Naaw, vilken söt liten fotbollsspelare ;D

2010-10-18 @ 15:04:53
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha ja, det kommer han säkert bli när han blir stor ;D Jaa, tänker köpa lite när jag får pengar igen x)

2010-10-18 @ 16:41:32
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0