GAAASSSHIII

Sitter här mätt och belåten, ja ni hörde rätt. Jag är mätt, vi åt mat efter 8 ikv inte bra.
Men äta bör man annars dör man.

Leon...Sover? Natta honom vid 8 o då somna han, vid halv 9 vakna han?
Så gör han ALDRIG o då skulle han ha tisse, IGEN? Nått han börjat med.
Så nu sover han förhoppningsvis för kvällen.

Idag har jag varit på BVC för vikt och 6månaderskontroll.
Vikt: 9080 gram
Längd:70 cm
Huvudmått:45 cm


Läkarkontroll:Godkänd.


Såg SÅ bra ut på kurvan, helt perfekt. Som Jonzi sa när jag kom hem " ja? hela han är perfekt ju!" haha.
Bvc"tanten" och läkaren sa att han var så duktig, att han var väldigt stadig för att vara 6 månader.
Vår prins. Var även en stund på Öppna förskolan.
Efter de träffa jag Minna, vi tog en fika på Cafe Kannan. De va grejer de.
Sen mötte vi Ida så vi gick på stan en stund och snacka. Tog bussen hem vid 5 så blev en heldag på stan idag.

Leon sover allt mindre på dagarna nu, sover kanske 2 timmar sammanlagt under hela dagen.
Snart sover han väl bara en timma haha. Men han får gärna va vaken på dagarna så länge han inte är det på nätterna.

Nu ska jag göra mig iordning innan Hells kitchen börjar.
Ciao!



Kommentarer
Postat av: minna

haha men ellinor ska du inte berätta om THEY ALL GONNA LAUGH AT YOU hahahahahaha

2010-10-21 @ 00:26:35
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0