Kalmar

Passar på att blogga en snabbis medans älskling duschar. Ska se film sen.
Idag var vi i kalmar och shoppa en del.

Kan ju börja med att jag bloggar på vår nya dator, oj va jag älskar den!





Ser den inte för nice ut? Föll mig perfekt i smaken!
Touchscreen, 23 " och en massa massa mer! Passar perfekt för mig som älskar foton, redigera och leka.
You gotta LOOOOVE IT!

Sen handla vi lite småsaker.
På Gina köpte jag en vintermössa och en tub halsduk. ( Tack ema för tipset)
 

Supermysigt. Skulle inte ha nått mer faktiskt. Ska kolla på kläder nästa månad istället.
Sen var vi såklart på IKEA, där köpte jag en hylla till Leons rum ( bilder kommer)
hakklappar, tvål, nya sovkuddar, tacoset m.m. City gross var vi inne på också.

Så NU kan jag äntligen lägga in bilder igen! Ska lägga upp bilder från dopet imorn när jag kommer hem från mamma o pappa. Förresten!

Idag när vi va inne i affärerna så var Leon HELT GALEN! Han sjöng och skrek ( på ett bra sätt!) och stojja.
Han var SÅ GLAD! Helt underbart var de. Så har han varit ikväll också.
VI älskar dig Leon! <3

Bjussar på en söööt bild.





Kommentarer
Postat av: Ema

hihi nemas problemas vettu ;) är ju rätt onödigt att köpa en halsduk för 199kr när det faktiskt finns likadana för halva priset ;D budget-shopping!

2010-10-04 @ 18:50:38
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0