Kom igen nu!

Morgonen började väl sådär. Vid 7 skulle Leon gå upp tyckte han, han har ALDRIG velat tidigare. Jag var sjukt trött och fatta verkligen inte varför han ville upp så tidigt så jag la honom vid mig. DÅ upptäckte jag att han var täppt i näsan stackarn, så det vara bara att ta fram näsdroppar.
Till slut somna han.

Efter en stund vaknar jag av att Leon sitter och RYCKER mig i håret och katten biter mig i armen...
Dags att gå upp då kanske? HAHA Så morgonen var inte så jäkla rockig alltså.

Fredag åket till Willys och handla, hem laga pita. Sen på kvällen var det Idol. Till det åt vi blåbärspaj med vaniljsås!
Jag köpte faktiskt såndär halvfärdig paj, sån som man bara häller upp i en form o in i ugnen. men de va gott ändå!



Leon är så duktig och stadig nu! Fast jag vågar ändå inte låta honom sitta utan "skydd". Alltså t ex täcke för huvudet om han ramlar bakåt.



Haha, häromdan när Jonzi åt pizza så SMÖG virus (katten) sig närmare och närmare. Ja ni ser ju hur han lyckarts komma så nära.
Han är bara FÖR underbar hihi.



Bjussar på en posebild också. Tagen igår innan jag skulle åka, därav halsduken haha.
Leon sover fortfarande... Vad ska jag göra då?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha virus då, sikken festlig kisse :)

2010-10-30 @ 11:51:25
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha katter kan om dem vill alltså!

Dock skulle min katt ramla om hon låg så, hon är så tjock så magen skulle liksom krossa ryggraden om hon ens försökte, haha

2010-11-01 @ 21:02:27
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0