Krimskrams

Jag har "infört" en ny rutin kan man säga. Har inte med mat att göra den här gången, nej utan sömn.
Leon har ju alltid blivit bortskämd och blivit sövd i vagnen. Han hatar att bli sövd i sin säng.

Men igår så tänkte jag " såhär kan vi ju inte hålla på hur länge som helst, jag är mamman jag bestämmer vart han ska sova". Låter kanske lite elakt, men de är ju för allas bästa. Så igår sövde jag honom i hans säng likaså idag.
Och vet ni vad? Det har gått ganska bra!
Så vagnen är bara till för promenader m.m inte hjälpmedel för sömn!
Han ligger just nu i sin säng och sussar.

Här har ni lite bilder som jag inte kunnat lägga upp.



( Klicka på bilderna)

Ni som spelat nintendo vet ju var den röda/gröna svampen kommer ifrån.
Sen har jag bara "latjat" lite. Både tårtorna och döskallen blev ganska fail så de gör jag nog om nån dag.
Korven diggar jag faktiskt lite.

Förresten så fick jag mitt sminkpaket idag!



2 nagellack, 1 läppstift/gloss , 1 eyelash/eyebrow wetgloss och ögonskugga.
Ska testa nagellacken sen ikväll och de andra har jag redan testat. Lite besviken på läggstiftets färg så jag ska faktiskt beställa mer nån dag.

Idag: Har jag och Leon varit ute och tagit en promenad och på promenaden så gungade vi lite.
Det älskar han. Sen har vi diskat ( som varje dag ) städat undan lite och så har Leon badat.
Sen ska jag dammsuga, blir ju skitit på golvet direkt! Jävla vagn!

Där vi bor så MÅSTE vi ha vagnen i lägenheten, skitdåligt.
För har vi den i "hallen" trappuppgången så kommer de slänga vagnen har de sagt.
Så ni kan ju tänka er hur kul de är att dra in vagnen när det regnat och massa löv/lera fastnar på hjulen...

NU ska jag ge blommorna vatten!



Kommentarer
Postat av: Minna

haha vilken gullig korv, den skulle jag vilja äta, är hungrig :D

2010-10-05 @ 14:46:48
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det har gått väldigt bra faktiskt! Allt är snart på in plats :)

2010-10-05 @ 21:07:07
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0