Ny design

Har ändrat designen lite. Gjorde de på 30 minuter så skitsamma om de blev dålig.
Uppdatera om ni inte kan se den nya designen!

Har lite finslipning på den kvar, men de tar sig snart.

Idag har jag faktiskt KLIPPT mig! Klippte lugg idag.
Har jag inte haft på många år. Ni får en bild imorgon, fastnar inte på bild idag.
Älskling har också klippt sig, efter klippningen tog vi oss en tripp till vimmerby. Jonzi handla saker till akvariet ( ovanligt va?)  Sen åkte vi tillbaka till västervik igen och åt. Handla lite välling till Leon som han ska få smaka ikväll också. Späännnaanndee!

Förresten! Min blogg är så konstig! På bärbara med 15,6" så är bloggen jättefin o allt, men på större skärmar som t erx 23 " så blir bilden helr fördubblad? Hur ser bloggen ut på eran dator?
Svara snälla haha.

Nä nu orkar jag inte skriva meeer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0