PLING PLONG

Godkväll alla kära läsare! <3

Jag ska strax gå och lägga mig men innan så ska jag skriva här lite snabbt.
Idag var vi nere på stan en stund, var på banken :)
Efter stan åkte vi hem för o ge Leon lite mat, idag fick han ris och kyckling,. mumma tyckte han de va!

Sen åkte vi ner på stan igen, Leon och jag. Träffa Minna. Gick och åt och snacka lite struntprat.
Trevligt! Sen drog vi oss hemmåt, väl hemma så fick jag "fnatt" , jag börjar städa IGEN. Vad är det med mig? jag bara städar och städar? Jag tycker egentligen inte att det är stökigt, jag gör det iaf.

Nu ikväll har jag pysslat lite.



Satt in lite foton i Leons första år bok. Skrev lite nytt i den osv.
Även fixat lite ramar.



På hösten ÄLSKAR jag att tända ljus, gör inte ni?
Så mysigt, och det ska ju såklart vara doftljus. Riktig höstkänsla får jag när jag tänder ljus.
Likaså på vintern, när man tänder lite ljus, lyssnar på julmusik och bara myser.

Hur trevligt låter inte det? Och i år har jag en bebis att mysa med också!
Ska bli så himla kul att fira Leons första jul. Längtar, dock så kan snön vänta ett tag till...

Nä inte fastna här. Sängen här kommer vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0