sheits and leafs

Tung jag blev i huvudet helt plötsligt!
Mår inte så bra idag buhu. Ont i magen ända sen igår.

Men jag åkte till öppna förskolan imorse iaf. Allt för min prins!
Han tycker de är så otroligt kul, och eftersom vi kom ner dit igår när de va stängt så kände jag mig tvungen att gå dit idag :)

Han lekte och låg i som vanligt idag, nu sover han efter allt ståhej. Ätit lasagne har han gjort oxå ( burklasagne)
De va nog helt ok, efterätt blev det fruktpuré.

Igår när vi kom o de va stängt så gick jag och Ida och fika. Minna kom också.
Satt i flera timmar och bara prata. Tiden for iväg. Leon och Livia låg och höll varandra i händerna, kommer bilder ikväll. Jag köpte ett par Jeans till grabben också st 86.
Sen åkte vi hem, gjorde iordning tvätten och invänta älskling. När han kom hem åt vi pizza.
Kan va därför som jag mår piss i magen. För igår när jag ätit pizzan mådde jag också dåligt.

Resten av dagen idag så ska jag bara ta det lugnt, kanske gå o gunga med Leon om de inte blåser för mycket.
Laga mat också...

Ciao!


Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella ♥

Hoppas du blev bättre nu under kvällen!



Va höstfint de var här inne :)

2010-10-13 @ 20:51:36
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Thess

Kan Leon verkligen ha stl 86? :O Kevin kan inte ens ha stl 86 i byxor :P

2010-10-13 @ 21:14:54
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

I norrland, i en by en bit från Luleå :) De är ju härligt med vinter och snö. Men inte den hemska kylan, den står jag gärna över ;p

2010-10-14 @ 20:45:41
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0