shopping

Nu har mamma precis åkt hem :( Jag saknar henne redan faktiskt, så kul när man får träffa henne.
Min mamma!

Vi har varit på en snabb shoppingrunda på stan och vi fick en del med oss hem. Men innan det så kom mamma med en jättefin present!





Han fick en jättefin och fräsh sittvagn. Han testsatt den och han satt mycket bra i den.
Tack mormor och morfar säger han!



Jag köpte mig ett par jeans, 3 par strumpor till Leon och en läppglans.
Fick nagellacket av mamma och Leon fick 2 tröjor. Mammor är bra att ha, likaså mormror.

Synd bara att mamma var tvungen att åka hem så tidigt, hon skulle hämta pappa på jobbet.
Kunde han inte gå en mil hem istället? hahaha.

Vad ska jag nu göra idag? Vänta på att kl blir 4 så jag får åka och hämta Alexander.
Finns väl en del saker man kan göra men jag orker inte... Inte idag.


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Ja precis, 10 månader stor :)

2010-10-29 @ 14:37:47
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: han är heelt okej :D

2010-10-30 @ 08:16:59
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0