slumra in

Leon sover, natta honom precis efter ett bad. Så nu har man hela kvällen för sig själv.

Idag har jag varit med Minna trots skitvädret. Skulle ha tagit en promenad men vi tog en fika istället som vanligt.
Gick runt lite på stan. Sen gick vi till Willys för jag skulle åka med älskling hem när han sluta jobbet.

Kom hem laga mat och diskade, sen har vi bara tagit det lungt. Fortfarande inte helt frisk känner jag, men på bättringsvägen. Är mest hes och lite rosslig i halsen.



Jag idag innan jag mötte Minna



Haha lite sängkammarblick?



Sista bilden jag lovar!

Imorn har jag fullbokad dag, först ÖF sen läkarkontroll för Leon sen ska jag, Ida och Minna sen en stund.
Efter det ska jag hem, laga mat och gosa.
Hells kitchen och Kungarna av tylösand är ju imorn med. Ja JAG kollar på det för de är underhållande.

NU soffan, Älskling och tvn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0