Snabbuppdatering

Orkar egentligen inte uppdatera men gör det lite iaf.
Igår var vi på Ullared. Mamma och pappa var barnvakt åt Leon så vi fick åka själva.

Åkte vid 7 och kom fram vid 11. Vi fick stå i 2 timmar i kö för att få komma in plus att det ösregna. Vi hade inget paraply eller nått heller så vi var dyngsura.
När vi väl kom in var det typ kaos, aldrig sett så mkt folk. Har varit på Ullared 3 ggr innan och det var inte ens i närheten så mkt folk då som nu.

Hälften av det jag skulle ha hann jag inte köpa, plus att vi knappt kom fram i affären. Vi fick stå i 50 minuters kö till kassan också haha. Skönt att få en egendag med Älskling men synd att det var som det var.

Leon blev sjuk när vi var på Ullared, förkyld för första gången.
Så nu idag har han verkligen mått jättedåligt, snorig, hostig och febrig, Han har även spytt en del.
Stackaren, mår så dåligt när jag ser honom så ledsen och sjuk. Börja ju tillomed gråta förut när jag såg honom kräkas.

Min lilla plutt, Jonzi har honom just nu. Försöker få honom att sova lite till.

Annars så var det väl helt ok igår, vi kom hem vid 11 på kvällen hem till västervik. Hämta ju Leon innan såklart.
Tackar mamma o pappa än en gång för att de var barnvakt hela dagen, men de tyckte bara det va skojjigt.

Lägger upp lite bilder på allt imorn tror jag. Orkar inte just nu.
Vill bara ta hand om min son. Skulle jag kunna byta med honom skulle jag göra det, hellre att jag är sjuk än han.
Iofs så är jag också sjuk haha. Men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0