Upp och hoppa

Gah jag svettas ihjäl! Vakna av att jag höll på att dö av värme, så jag gick upp.
Leon är också uppe, men älskling sover fortfarande.

Idag ska jag träffa Minna en stund och då ska Jonzi ha Leon så jag ska för FÖRSTA gången va med en kompis själv!
Har ju varit ifrån Leon förut men aldrig när jag varit med nån kompis. Så de ska bli lite kul.
BLir ju inte så länge.

Igår gjorde älskling och jag chipslåda till mat, de var gott men eftersom vi redan nallat i chipspåsen så blev vi skitmätta direkt. Mäktig mat också, shit.
Senare mot kvällen gjorde vi cupcakes! Wiee







De 2 första gjorde jag. Sen ser ni att de är en del på plåten också. Jonzi gjorde faktiskt 7 av dem! HAHA
Trodde inte jag skulle få honom att göra nån men till slut så hihi.

Var så jävla svårt med glasyren ( första gången vi gör cupcakes) så vi gjorde mest med grädde haha.





Under tiden jag gjorde iordning muffinsen gav Pappa Leon gröt. Gröt i hela ansiktet haha.



Efter gröten blev det bad med pappa. Mysigt.
Leon älskar att bada innan han ska sova, så det är ett tips för er som har barn som har svårt att sova.
De blir trötta och avslappnade av att bada innan.

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP! Va visst lite trött ändå nu.
Men sängen blir de inte förens ikväll, nu ska jag nog ta mig en dusch!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha du skulle ju ha tagit bilden från badet liiite längre åt höger, i så fall hade den garanterat blivit en hit!

2010-10-21 @ 12:50:25
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0