Videos ni MÅSTE SE på Leon!

Har lite att bjuda på ikväll, både med Videos och kort.
Jonzi och jag har spelat lite Djhero och leon har glatt tittat och lyssnat.





Sötisen tar nappen helt själv. Filmen är nog 2 veckor gammal tror jag? La upp den idag :)
Jag lyckades hålla mig ifrån att äta cupcakesen igår, så de va kvar idag!



Jag har "moffat" hela veckan, åh jag som skulle bli nyttig... yeah right...



juste här är en TILL video! När Leon skrattar åt mig HAHAHAHAH. MÅSTE NI SE!
Gav Leon rödspätta och potatis förut. Usch fan vad det luktar! Sista gången jag köpte det iaf! Bläää!

Dags för lek!


Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Tack för ett bra tips! Får prova det om de nu blir värre. Men de gör som bara ont just då hon äter än så länge. Så de kanske inte bryter ut till mjölkstockning. Hoppas :)

2010-10-27 @ 21:24:43
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Ema

haha, han låter som en liten arg katt i slutet på skratt-videon ^^ vad ljust hår han har fått förresten.

2010-10-29 @ 00:30:34
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0