1 år och du är mitt finaste <3

Idag är det verkligen inte en vanlig dag för det är Leons födelsedag HURRA HURRA HURRA!
Kan inte fatta att jag för PRICK 1 år sedan låg på förlossningen nu med en nykläckt gosig bebis.

Vi har iaf varit i full gång hela dagen, morgonen började såklart med presenter som han ÄLSKADE!
Han ska få resten när pappa kommit hem från jobbet.
Senare så pallra vi oss ner till stan.

Använde presentkortet på Åhléns och köpte den efterlängtade filmen Harry Potter och Leon fick sig lite saker han med.
Spade, hink m.m som vi sen fick nytta av i stadsparken.





Han tyckte det var superroligt att leka i sanden och blev VANSINNIG när jag tog bort han för lite mellis haha.
Han fick leka vidare iaf, gunga hann vi också med.

Minna var med också såklart :D Ida och barnen skulle också ha kommit men de fick tyvärr förhinder :(
Men vi hade kul ändå, Leon var nöjd för sen ville han sova och han sover fortfarande.

Jag ska strax börja med maten, sen kan fredagsmyset börja. Ska ha så mys ikväll med gott och presenter!


Vi ÄLSKAR dig mest av allt i världen Leon Alexander Nilsson <333


Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till lillen i efterskott! :) Att det redan har gått ett år! Sjukt vad tiden flyger iväg, haha!

2011-04-16 @ 16:17:57
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0