Baaaah

Åh va seeegt klockan går! Känns som om jag varit vaken i evigheter.
Hade inplanerat att träffa Minna idag och kanske Ida, ta en glass på stan och chilla men nu ska de iväg istället så jag får underhålla mig själv, och Leon såklart.


Ofixad, osminkad och oborstat hår.

Jag har iaf försökt ha lite morgonträning hehe, ska även ta en promenad och ikväll SKA jag träna på gymmet.
Redan en vecka sen, dåligt.

En sak jag blir så jävla upprörd över är Big Brother. Fan va sur jag blev när Rodney åkte ut.
Fiffel med rösterna förfan. Det gick ju inte ens att rösta på honom stod det.
Sen deras gemensama slutvikt, det är ju också sån bull shit. De vägde sig under dagen, alltså visste Big brother redan innan kvällen vilken vikt de hade, sen sa de på kvällen att de inte klarade det. Det går liksom inte ihop.

Jaja, nu ska vi väl inte hänga läpp antar jag. Jag ska ju iaf ha skitkul idag och ta hand om både disk, tvätt och mat.
Wihuuuuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0