Floden har sin egna väg

Leons gunghäst ligger i köket och torkar, lika bra att fördriva tiden med ett inlägg då, eller hur?
Håller på att måla om en gunghäst som Leon ska få i födelsedagspresent.

Han kommer bli ganska bortskämd på sin födelsedag, vi har nämligen köpt in de sista presenterna idag.



Han kommer bli superglad tror jag, frågan är dock vart jag ska få rum med alla saker...

På lördagen kommer släkten från hans pappas sida, då blir vi totalt 10 personer och på söndagen kommer släkten från min sida och då blir vi totalt 8 personer. Kommer vara fullt upp :D



Hade tråkigt förut så jag satt och tog kort i Leons rum, och jag tyckte denhär bilden blev så söt och fin.
Förresten!

Den 9 maj ska Lillfisen skolas in, det känns både läskigt, kul och ledsamt. Att han inte ska vara hos mig, det känns konstigt. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det. Men han kommer få det så kul och jag kan jobba mer.
Blir nog super. Nu måste jag fortsätta måla.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: jaa, förstår det, fy fan! Det är ju så obehagligt!

Jo det är bara bra här :) Ja visst är de? Haha! Hoppas de är lika snygga på xD

2011-04-12 @ 20:42:48
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0