GLADER PÅSKER

Fan vilket härligt väder det är ute, tur att jag och Minna ska ta en promenad sen då hihi.
Igår var vi ju hos mina föräldrar och åt påskmat, det var jättetrevligt.





Framme, påväg till hästarna.


Haha, bra att hela mitt hår är i vägen.







Zikko, Skrutten, mormor Ann och Leon.





Vi <3



Vet att det har blivit väldigt mycket bilder på sistonde, men det är ju så kul med bilder. Jag säger enyoj.

Gammelmormor och gammelmorfar var såklart med också. Jättegod mat och efterrätt fick vi.
Fick varsin jättestora chokladharar som vi såklart glömde, men det skulle vi få när mamma kommer nästa vecka.

Passar på att säga grattis till både min pappa och Leons farbror Jonas som fyller år idag.
Grattis på er gubbar!

Nu ska jag söva Leon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0