Kollar ni på tv mycket?

Usch vilket väder vi fick idag, men det kan ju inte vara bra jämt, faktiskt lite skönt med regn om jag ska vara ärlig.
Planen idag var ju att jag och Minna skulle ta oss några cider och öl ikväll utomhus o bara minnas allt kul vi gjort.
Men det blir inte av för hon hade inga cash sen så regnar det ju.

Så idag blir det istället en liten lillördag, mys hemma med film.



Leon fick ju denhär filmen av mommo o moffa i födelsedagspresent, och vi har inte hunnit se den än så den ska vi se sen. Jag har faktiskt ALDRIG sett denhär filmen, jag vet skandal, jag som älskar Disney!

På tal om film osv, jag har tänkt på en sak. Jag kollar väldigt lite på tv. Enda gången jag ser på tvn är en jättekort stund på morgonen sen på kvällen. Förr kolla jag jämt på tv haha. Så tv är avstängd tills kvällen.
Kollar ni på tv mycket?

Nu ska jag strax ge Leon lunch för sen ska vi ta en promenad till Kvantum.


Kommentarer
Postat av: Tova

jag är precis som du hehe, kollade ofta npå tv förut i tonåren typ, men nu blir det bara en stund på kvällen :P (och bara för att sambon sätter på den då haha)



Kan dock tänka mig att det blir mer när ens barn blir större...

2011-04-27 @ 12:44:42
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0