Måndag

Varit en superhärlig dag idag, solen skiner och vi alla är glada.
Jag och Leon tog oss en promenix med Minna förut idag.
Såhär såg leon ut när vi skulle gå.



Haha naaw plutten trött och ledsen. Jag som bara ville ta kort på hans snygga outfit.



Försökte även ta en outfit bild på mig själv. Det gick ju sådär... Blev iaf en basebolltröja, matchande tights, vit tisha och vita converse.




Vi gick en sväng ner mot hamnen.





Jag köpte en sandwish glass som jag och Leon dela på. Mumms!



Mor & Son <3

Påväg hem gick vi till willys, jag handla lite sen åkte vi hem när Alexander slutat. Tacos stod det på menyn idag (jaaa mitt i veckan) Har inte gjort såmkt mer (förutom disk+annat "kul") . Rivit ut lite hästböcker från förrådet som någon var intresserad av.

Nä nu ska jag leka leka o leka!


Kommentarer
Postat av: minna

jag mår DÅLIGT när jag ser mig själv på bild, så jävla feeet

2011-04-19 @ 23:49:06
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0