mommy im pregnant

Vilken härlig dag, hade älskling varit ledig hade dagen varit PERFEKT!
Tyvärr verkar alla vara rätt upptagna idag, mkt inför påsken kanske. Alexander som inte kommer hem tidigast halv 9 ikväll.

Jag har iaf hunnit ta en långpromenad med Minna. Dock var vi inte på så promenadhumör idag så det blev inte lika långt som vi brukar gå. Funderar på att ta en promenad till senare. Tack vare de fina vädret.



HAHAH denhär bilden hitta jag på kameran nyss. Det är sånt Alexander och Leon gör när jag inte är hemma haha.
Såhär skulle leon se ut gravid. Då vet vi det!





Lite lek i bollhavet har vi ju hunnit med också. Alltid lika kul.

Igår gjorde jag ett riktigt kap, jag köpte det där bordet+2 stolar till Leon, 100 kr för rubbet.
Kanske blir att måla om det , får se. Leon tyckte iaf om det, det enda som räknas.

Nu måste jag diska så jag har det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0