Överstökat

Såg inte fram emot denhär dagen... Leon fick sin vaccinspruta imorse, 2 st.
Han grät jättemycket precis vid sticken, men han var helt ok sen. Så jag bara väntar på att febern ska komma, hoppas han slipper!

Har även varit på tippen och slängt en massa skit, fan va skönt. Då var det överstökat. Förrådet har blivit städat idag också. Sen ska jag bara iväg och kolla på lite utemöbler till Leon hihi. Ett litet bord+2 små stolar till sommaren.



Leon fick leka lite på uteplatsen igår, skitkul med stenar att kasta i hinken.



Vi gick även till sandlådan som ligger några meter bort. Det var ju också kul såklart. Speciellt när en flicka i typ 6 årsåldern kom och lekte. Får se om solen vill titta fram senare så man kan leka lite ute.

Nu ska jag kolla i kylskåpet o se vad som ska stå på menyn idag.


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Håller tummarna för att febern uteblir

2011-04-20 @ 22:22:55
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0