Pissväder!

Igår var det ju fint väder, men idag regnar det. Tråkigt, jag hade tänkt ta en promenad och kanske fixa lite på uteplatsen. Blir en innedag helt enkelt.

Minna kommer sen till kvällen, då ska vi se nån film och snacka lite skit. Kanske blir att käka nått gott också.
Jag är sugen på morötter med dipp faktiskt, undrar vad damen vill ha.
Jag har ingenting att blogga om egentligen... Just nu längtar jag bara till Leons 1 årsdag. Kalas och presenter.
Hoppas han blir nöjd med vad han ska få av oss. Det är ju sjukt vad mkt leksaker kostar nu för tiden.



Leon och Livia.

Nu måste jag göra nånting innan jag får krupp. Lasagne står det iaf på listan idag, mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0