Premiär

Godmorgon! Igår var det premiär för Leon i sitt nya rum. Vi bestämde att vi skulle sova med honom första natten, så jag och Alexander sov tillsammans på en 90 cms madrass haha. Det gick faktiskt tillomed bra, även att det var stor skillnad från 160 cm till 90!

Leon sov bättre än väntat, gnydde några gången men annars helt ok. Inatt får han nog sova själv.



Leons rum just nu, skrivbordet ska monteras ner, får se vad som ersätts.



Köpte även lite fler förvaringslådor igår som sagt. Det kan man inte få för många av, det ligger fasen såna överallt. Hallen, tvrummet, badrummet och leons rum haha.





Han sitter mer o mer i bollhavet nu. Där han gömmer sig för mamma.

Igår var vi ju på påskbord hos Leons farmor, tillomed Leon fick lite påskmat. Det var jättertrevligt, alla barnen var där. 5 kusiner allihop sen en i magen då på faster som ska va med på nästa påsk hihi.

Hade frågesport med barnen o de tyckte det var skitroligt, speciellt Zakk som var jätteduktig.
På kvällen hade jag och Alexander mys hemma framför BB, med godis, läsk, chips och glass. Jag äter ju dock inte godis med Älskling fick sig ju ett påskägg av mig. Men maten hos farmor var ju så mättande så vi fick inte i oss så mkt fredagsmys haha.

Jaja, nu ska jag strax ut på en promenix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0