WHAT? WHAT? WHAT EVER!

Fick mig ett morgonpass idag med. Uppe med tuppen och gjorde en massa sit-ups bla. Shit jag kommer ha träningsvärk imorn. Idag har jag träningsvärk i axlarna och armarna sen igår.

Det är ju så underbart att träna, man mår så bra efteråt. Det gör man inte om man käkar en massa skit haha.
På tal om annat, så känner jag mig nästan ensamast i världen just nu. Alexander åkte till jobbet för 40 minuter sen och jag har knappt träffat nån på hela veckan...

Men ikväll så ska faktiskt jag träffa Minna och Ida. Får se vad vi hittar på för hyss hihi.



Nu går jag och diskar och säger what what what ever....


Kommentarer
Postat av: Wictoria - Mamma till 3 underbara änglar.

hihi jag blev själv chockad över presenten och kortet. :)

det går inte beskriva, sån stor lycka och så overkligt, självklart vär det mer stress och mycket mindre sömn nu när pixie äntligen börjat sova liksom :P

hur många barn vill ni ha?

kram

2011-04-29 @ 12:41:48
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0