Back on track!

Vilken konstig natt jag haft... Börjar med att jag vaknade mitt i natten och sprang upp ur sängen och runt i lägenheten??? Alexander bara vad håller du på med? du drömmer!
Det gjorde jag, jag vaknade knappt. Men jag tror att jag trodde att jag försovit mig till något men de sjuka va nog att jag bara sprang runt och inte visste vad jag skulle göra ens... Bara lägga sig o somna om då.

Sen drömde jag en så fruktansvärt verklig dröm. Drömde att jag var gravid, åkte till förlossningen och fick 2 döttrar. Helt plötsligt var jag 3 barnsmamma. Jag blev både jätteglad och panikslagen, men gud va mysigt det var att ha en bebis på varje sida. Oroa er inte, det blir inga tvillingar i vår släkt ;)

På tal om annat, mitt "nya" nyttiga liv börjar ju idag. Hitills så har jag hunnit göra 50 sit-ups och sprungit en jäkla runda i skogen. Havregrynsgröt till frukost också. Har ju haft en paus från den i ungefär ett halvår...

Nu jävlar ska kilona bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0