Då va man ensam en stund

Jag har varit ensam med Leon typ 1-2 gånger på hela sommaren, men nu har älskling åkt till Halmstad och kommer inte hem förens på fredag så då får vi lite egentid. Ida ska komma senare idag, hon ska göra mig nattligt sällskap, vi ska se film ikv och käka lite moff. Hon ska även hjälpa mig att färga håret.

Imorn hänkar jag på henne hem tills mamma kommer in till stan för imorn ska hon sova här och va barnvakt på fredag eftersom jag jobbar då. Så mycket ensam blir jag inte iaf haha.
Nu har jag sökt en del jobb, hoppas att någon nappar. Och förhoppningsvis så har jag några dagar till i september "bokade".



Leon igår när vi mös på madrassen i tvrummet som Alexander sovit på nu i 3 dagar för han hostar så mycket stackaren. Hade inte blivit mycket sömn för mig annars. Nu har iaf svullnaden på Leons öga lagt sig nästan helt. Sen har han blåbärsfläckar lite här o var, i ansiktet, handen och blöjan var lila o fin xD

Nehepp, då ska jag diska sen vidare till karlssons o kolla efter lite kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0