Fräsh

Dagen börjar som vanligt med frukost, påklädning och tandborstning och sen går vi till dagis.
Idag var det jobbigt att lämna lillfisen. Så fort han märkte att jag skulle lämna över honom till dagisfröken börja han gråta, stackarn!

Usch va jobbigt det är, men som tur är så går det över fort. Väl hemma igen så började jag min morgonträning bestående av sit-ups, benövningar och armhävningar!
Sen frukost.

Havregrynsgröt med banan (bild tagen från google) helt ok frukost. Inte supergott men jag har aldrig varit ett stort fan av frukost (om det inte är på hotell ) .

Jag tog en jättelång dusch, hårinpackning, bodyscrub och en till hårinpackning av brunfärg som finns att köpa i frisörsalonger. Det gör håret brunare och fräshare. Målat tånaglarna och färgat ögonrbynen. Så nu känner jag mig rätt fräsh faktiskt.

Bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0