Fullt ös

Helspäckad dag, jobba till 2 därefter blev det att åka till vårdcentralen för att visa upp Leons svullna öga (pga myggbett) så fick Tavegyl utskrivet. Sen vidare till apoteket följt av storhandling på willys.
Var även inne på blomsterlandet men hitta inget som lockade...

Väl hemma så hjälpte Alexander mig att göra tacopaj, mumms! Leon och jag har varit och lekt och badat och hållt igång sen dess. Han är fortfarande igång. Ikväll till kvällsmat så ska han få yoghurt, som jag ska ha i hallon och blåbär i och en smörgås till såklart. Han älskar ju frukt, bär och grönsaker så varför inte utnyttja det?



nu har jag bara 4 dagar kvar att jobba sen är jag ledig. Då ska vi förmodligen till AL någon dag så Leon får leka av sig, och så ska vi till IKEA nån dag och köpa en stödbräda till Leons säng. Snart dags att ta bort sidan av sängen. Nu ska jag strax ge grabben kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0