Härlig söndag

Haft en ganska härlig söndag faktiskt. Annars brukar jag ju hata söndagar, remember?
Fick sovmorgon, sen åkte vi till karlssons och fynda lite på 20 % rabatten på ALLT! Köpte dock inte så mycket.

Sen åkte vi hem, käka god mat potatisgratäng, med ostsnitzel (jonzi fläskytterfilé) mozzarelaost, svamp och majs och sås. Mycket saker på tallriken? Kan man lugnt säga, jäkligt mätt.
Sen har vi lekt, badat, städat som en tok, styrketränat och lite därtill.



Juste slänger upp en bild på mina nya örhängen som jag köpte i fredags. Fina va?

Imorgon står det träning på shemat igen, passar på medans Leon är på dagis.
Sen ska jag kolla om man skulle få kunna kika in hos Ida på vägen.
Nu dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0