Harry Potter

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag ska säga er att jag har inte tid att blogga längre.
Jobbet tar upp mycket tid, sen spenderar jag resten med bästa familjen.

I måndags var jag ledig, då tog vi oss en tripp till Ullared, jag och Älskling. Lillfisen fick va hos mormor och morfar.
Vi köpte på oss en jäkla massa o kom hem sisådär 4500-5000 kronor fattigare hihi.



(dålig bildkvalle) Det blev som sagt en hel del, massa massa kläder, leksaker en del till hemmet m.m.
Blir att åka dit en gång till i höst :)

Sen i tisdags så var vi ute på lysningsbadet, badade och solade. Badkrukan Leon gick inte i i första taget haha.
Sen har jag jobbat resten, ja o from idag till måndag är jag ledig!





Duktiga pojken äter själv nu, så sköööönt. Visst ibland orkar man inte vänta på att han ska bli klar o då blire lite hjälp på traven ;)



Sen har vi ju faktiskt haft en liten gäst. Kanske va samma som förra året? :P





Och så vår lilla trädgård haha. Nu har ju alla fina blommor börjat blomma. Längtar till hus med stor trädgård att ta hand om. Så himla fint med blommor, eller hur?

Nån dag ska jag visa allt fint vi köpt...nåndag...

Snart blire bio med Ida och Jimmy, älskling skulle ju ha varit med också men han är sjuk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0