Kom o städa?

Jag är GLAD idag! Varför? ganska många anledningar faktiskt, en av dem är att vi kan leva rätt gott denhär månaden tack vare våra löner. Men vi är jämt sparsamma så lugna er, jag tänker inte handla upp hela stan ;)

Dock så är Leon hemma från dagis idag för att han verkade ganska förkyld, men han var bara lite snorig. Men lika bra att vara hemma. Vi ska ta oss en promenad sen o kolla om kvantum fortfarande är öppet.



Dethär har Leon redan hunnit göra idag, alltså på ungefär 10 minuter haha. Nån som vill komma o städa?
Som tur är så tar de inte lång tid.

Ikväll ska min karl ut så då ska Ida komma till mig och se film. Kanske blir att äta nått gott också.
Igår var jag lagom trött när jag kom hem från kvällspasset på jobbet. Mycket jobbigare än nått shema jag gått på faktiskt, men kul var det! Ser fram emot dagarna nästa vecka då jag jobbar på det shemat.

Nu ska jag borsta våra tänder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0