Ölands djurpark del 1

Igår hade vi en helt underbar dag på Ölands djurpark. Vi åkte tidigt härifrån och var framme tidigare än väntat så vi shoppade lite på IKEA först. Sen åkte vi till Öland.

















Alltså, jag tog ju hur mycket bilder som helst. Kommer långt ifrån att lägga upp alla. Men kommer dela upp de i 2 delar iaf.

Leon hade superroligt hela dagen. Roligast var nog, klappa getterna, bada, äta, åka karuseller och få en massa leksaker haha. Jag och Alexander körde en massa tävlingar på tivolit. Jag vann 2 saker med Gripklon ni vet som är så JÄVLA svår. Kan visa er i nästa inlägg.

Allt var helt sjukt värt, det som var MINST värt var nog maten. Jag tog en baguett med räkor, förutom att den var skitliten så var den proppad med majonäs och dyr! Jaja, maten spelar faktiskt inte så stor roll.
Jättemycket djur fick vi iaf se.

Nu ska vi ut och plocka svamp (om vi hittar nån) och imorgon ska jag ut med de finaste tjejerna på jobbet. Bowla och dricka lite. Ska bli jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0