Shopping ala Ullared

Jag har varit uppe med tuppen (nästan) idag. Och jag är ledig, skönt.Väldigt skönt.
Igår var vi som sagt på Harry Potter, den va skitbra. Avslöjar inget för dem som inte sett den hehe.
Idag ska jag och Leon leka med Ida o hennes småtjejer. Blir kanske lite bad på lysningsbadet.

Här kommer lite bilder på lite av de jag köpte på Ullared.





Det var badrummets del. Jag köpte massor med krämer, ansiktsmask, smink, nagelfil/lack, hårfärg och en massa annat.







Leons del, även där skippade jag en hel del. Han fick även nya nappar, flaska, leksaks iphone ( haha) "pussel", ritgrej (sådär ni vet som man kan sudda ut när man drar i en spak haha) lampa, böcker, megastor mjuk tärning, barninstrument, kläder, strumpor. Så det blev julafton när vi kom hem.



Sen köpte jag 2 st asfina lampor, en till mitt nattduksbord o en till Jonzis. Dem är lila (ser man inte på bilden) så det passar perfekt då vi har massa lila i sovrummet :D



Jag hittade mig en fin liten väska också. Shit jag kommer inte ens ihåg allt vi köpte. Dukar, ljuslyktor, shampoo, tvål, tvättmedel ja sånt tråkigt haha. Och godis, och skor! ja de blev en massa iaf! Mycket nöjd med mina inköp.

Ångrar även att jag inte köpte vissa saker, men de får bli nästa gång.
Mamma fick sig ett par jättefina ljuslyktor hon också. Lila stora!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0