What a week

Jag har ångest, stor ångest! Jag har en dag kvar tills jag är arbetslös igen. Det suger...
Jag kommer inte klara av att gå hemma dag ut och dag in. Som tur är så har jag iaf lagt ner mycket tid på cvn och jobbansökningar. JAG SKA HA ETT JOBB!

Iaf så har jag haft en bra vecka med familj och vänner.
Frida och jag tog som sagt en fika och lekte lite, sen kom Ida. Vi hade det jättemysigt, pratade om djupa saker. Nyttigt, dock så fick jag nästan en panikångestattack när vi pratade om döden...
På torsdagen färga hon håret på mig och jag blev blind på kuppen (nästan iaf)

Håret blev bra så tack Idaho! Vi drog hem till Henne. Barnen skulle leka men slogs ist haha.
Sen mötte jag upp kära mamma och åt mat. Vi hade jättemysigt på kvällen med film och chips.
Och igår jobbade jag. Älskling kom hem, igår också. Sen jobb hela helgen nu då.
När mamma åkte hem igår grät vi haha, mamma och jag iaf. Usch jag saknar henne nu, men vi ska åka till dem i veckan. Ska kolla med henne om hon kanske kan ta Leon någon dag så vi får egentid bara jag och Älskling :)

Nu ska vi ha lördagsmys!


Kommentarer
Postat av: Ema

det där med jobb alltså, det suger verkligen piiiiiitt! du har inga funderingar på att plugga eller?

2011-08-14 @ 14:24:51
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0