Årets första glögg

Gud va mätt jag är! Idag åt vi klyftpotatis som smaka sourcreme onion, lax med mozarella i ugn, Alexander åt fläskfilé med rödvinsås(blä). Leon tyckte som vanligt att lax var äckligt...

Idag har vi inte gjort supermycket. Jag tränade på actic imorse vilket jag verkligen behövde.
Jag mår dåligt både psykiskt och fysiskt om jag inte tränar, det har jag verkligen märkt denhär veckan. Träning ger susen. Sen tog vi oss en promenad till Maxi och handlade.

Köpte årets första julglögg som vi fick provsmaka.



Glögg som smakade äpple och kanel, det kanske låter äckligt men den va skitgoo.
Får nog ha den för mig själv för Alexander är inte så förtjust i glögg den tråkmånsen.

Imorn äre en ny vecka igen, undrar va den veckan har att erbjuda. Enda inplanerade jag vet är inlämning på bilen (yeeey) och julhandling (mat+gran) och såklart Leons allra första Lucia! Ska bli så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0