Bilder

Hemma från kursen, även mätt och belåten.
Så nu ska jag slänga opp lite bilder.



Tyvärr så blir ju bilderna jättedåliga men kameran får stå ut ett tag till. Iaf till mellandagsrean, då kanske man kan hitta nån ny. Det man inte kan se på bilden är iaf en massa glitter, små röda stjärnor även svampar, äpplen och lite annat.



Suddig bild på min tomte och min "nya" gamla lykta.



Gick faktiskt ut och tog lite kort också. Tyvärr så bestämde sig staketslingan att typ dö, så bara en jätteliten del lyser.
Men är nöjd över istapparna iaf.

Leon fick sin allra första adventskalender idag, så han fick öppna en lucka och ta en liten chokladbit ( nej jag bryr mig inte om att han äter en liten fjuttig chokladbit varje dag fram till julafton)
Så nu ska vi väl fortsätta kolla på sunes jul eller nån julfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0