drömmar, vad betyder ni?

Igår var det Lucia på Leons dagis, han va så söööt i sin tomtedräkt. Han sjöng med lite i slutet haha, men som tur va så var lucian ganska så kort.
Leon lekte med barnen medans vi andra vuxna fikade.

Igår kväll kollade vi både på Twilight och harry Potter (2an) myspysigt.
Inatt har jag som vanligt haft konstiga drömmar. Drömde bla att Virus (min katt) föll flera våningar ner på marken och skadade sig, usch vilken hemsk dröm. Sen drömde jag en bra dröm, att jag fick en ny systemkamera i julklapp!

Ja man kan ju undra ibland vad drömmarna betyder? Om de ens betyder nått över huvet taget.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, förhoppningsvis så får vi hämta våran bil redan idag.
Hoppas den funkar nu annars blir jag sur. Förresten så slog älskling in fler julklappar till mig, och jag blir som barn på nytt! Jag kan knappt bärga mig ända fram till julafton, fast de är bara en vecka kvar!

Usch vilket tråkigt inlägg, jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0