Lucia och galna kärringar

Idag är jag tidigt uppe, kl 6 redan! Det är bara för att jag är världens snällaste flickvän som stjussar sin karl till jobbet. Ska lämna in skitbilen idag på lagning burr...

Jag drog mig faktiskt ner på stan igår med Frida, kände mig mycket bättre PLUS att frisk luft har ingen dött av, tvärtom. Så jag behövde komma ut. VI var inne på åhléns och där fanns även en schitzofren-kärring som fick spelet.
Hon skulle ta på sig en plastluciakrona, skrek och hade sig och skulle mannikänga med den, när hon blev förbannad drog hon tag i såntdär presentpapper i kassan drog ett par varv och la ner det i väskan. Så där gick hon runt med sin luciakrona på huvudet haha.



Här kör Leon matvagnen inne på Maxi. Det finaste jag har! Och imorn ska han gå som tomte på lucian, det har vi längtat efter att få se så det ska bli roligt.

Nu ska jag fixa frukost till både mig och Leon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0