Skaffa dagbok

Kommit ut från duschen och känner mig typ fräshare än nånsin haha.
När jag lämnat Leon på dagis så cyklade jag till gymmet, idag tränade jag ben/mage sen cyklade jag hem igen. Alltså cyklat mer än 6 km och gymmat, wätt stolt!

Hungrig blir man efter gymmet



Denhär var faktiskt god choco/banana annars brukar jag bara ta choco. Alltså tillåt mig att skratta åt dem som kör såhär naturdiet på 2 veckor eller vad det är. BARA naturdiet-drinkar och ingen mat. Förstår ni inte att det bara är bortkastade pengar, så fort ni börjar äta mat igen går ni upp de få kilo ni går ner.

Fast är man så dum och tror att man ska gå ner och hålla sig där så får man skylla sig själv haha :D

På tal om annat så ska jag nog skaffa en dagbok, har så mkt jag vill skriva men som jag inte vågar skriva här.
Har ni dagbok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0