Sockerdricka och ahlgrens bilar till frukost

Idag mår jag faktiskt ganska så bra, rätt slut i kroppen fortfarande och såklart lite magont.
Men är ganska pigg, ska vara hemma från jobbet imorgon också men jobba på onsdag, vill ju inte riskera att smitta på jobbet, speciellt eftersom jag jobbar inom vården.

Alexander mår sådär idag, han har försökt googla runt efter lite kurer mot magen. Och det skulle tydligen vara bra med sockerdricka och ahlgrensbilar haha. Roligt nog så fick Leon en jätteliten påse i fredags och så hade vi en back med läsk med en sockerdricka i.

Just nu skulle vi behöva lite saker såsom yoghurt, blåbärssoppa m.m. Men min kropp orkar inte gå utanför dörren, blir ju fortfarande andfådd bara jag går till köket.
Nu längtar jag till julen, bara vi är helt friska då. Mamma skrämmer ju upp mig o säger att man kan bli magsjuk igen efter några dagar????



Julen 2010 Leon sitter i tomten (morfars) knä.





Kommentarer
Postat av: idur

man kan blir sjuk igen , speciellt om man äter fet mat o dålig mat. Ska äta ris för de stabiliserar magen :) ingen stekt mat o så



hoppas ni får må bra nu!! <3

2011-12-19 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0