5e bilden: En gammal bild på dig själv.

Har ju en miljon gamla bilder haha, jag tar en från 2007 som vanligt .



Jag var så jäkla... Blond här? haha. Åh saknar blont hår ibland, men det är så jobbigt att ta hand om det.
Har så fint och tjockt hår nu.

Iaf, bilden är tagen i stadsparken 2007 på sommaren. Vi satt och drack lite vin, det var jag, Minna, Silvia och Pauline om jag minns rätt? Silvia blev påhoppad av en hund och hon är skiträdd för hundar haha. Det var lite kul. Hunden var helt tokig men den va en unghund och ville bara leka.

Sådanahär tider saknar man ibland, men saknar mest sommaren om jag ska va ärlig.
Kommer bli toppen  i sommar! <3


Kommentarer
Postat av: Tova

åh snyggt! har alltid drömt om ljust hår men tror tyvärr inte det skulle passa mig :P och så blir väl håret lite sämre också...

2011-02-21 @ 14:40:29
URL: http://trasslet.se
Postat av: Ema

även jag var med!

2011-02-21 @ 15:17:10
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0