6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.



Jag kör på 2 vänner istället för 1. 2 stycken vänner jag inte varit med på länge och det är Ottilia och Tony.
Bilden är tagen 2009 när vi var på konstresa på Öland.

Åh vad man saknar dessa tider ibland. Speciellt dessa 2 underbara prickar!
Ottilia som jag varit kompis med i 14 år, gått i samma klass sen vi gick i 1an på lågstadiet och tillomed jobbat på samma jobb tillsammans.

Tony blev snabbt min vän när vi började samma klass på Gymnasiet Estet Bild och Form.
5 år som vänner i år. Fotat många gånger tillsammans, det jag saknar mest är nog alla "sjuka" saker vi gjort tillsammans.

Ni 2 är saknade! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0