Det balleer uuur!

Åh så stolt jag blir över min son. Han somna runt 8 igår kväll, fick sista målet vid halv 8.
Sen sov han till 8 imorse och fick gröt strax efter. Han har alltså inte ätit på hela natten. Dock så vakna han lite och gnällde men det gick över ganska snabbt.

Jag har nu mer el mindre slutat amma HELT! Har inte ammat sen igår morse då jag ammade EN GÅNG. Det känns så skönt, men lite jobbigt också. Saknar det lite.

Han är nu pigg som en lärka, stojjar omkring nere på golvet med alla leksaker.



hahah vad håller han på med? han har satt nappen åt fel håll och han tycker det är SKITROLIGT!



När lillfisen somnade och älskling var på möte igår kväll, gjorde jag det lite mysigt hemma. Inte ofta jag tänder ljus nu förtiden.



Och Virus hade mysigt på sitt sätt... Suck. Han vet att han INTE får vara där, men ändå ska han hoppa upp ditt varje kväll. Haha.

NU ska jag käka frulle. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0